2004-09-19

 

Speciale - del II

Specialet er nu nærmere end nogensinde. Ikke at jeg på nogen måde er færdig med mit fagprojekt, eller i det hele taget har fået læst på de kvantegrupper endnu, men alligevel ...

På onsdag har jeg næste vejledermøde. Jeg vil forsøge for fremtiden at få lagt det fredag, så jeg (1) kan sove længere onsdag og (2) kan få udfyldt lidt af de tre mellemtimer der pludselig sneg sig ind i mit skema da jeg så den anden vej.

Jeg burde nok se på mine kvantegrupper, men på den anden side er det markant vigtigere at jeg får styr på morita-invarians, for det kom jeg vist til at love at jeg ville (og deraf kan man sikkert uddrage en vigtig lære - men eftersom moralen i bund og grund ville være at alt er min egen skyld fordi jeg altså bare kunne have lavet noget i foråret, vælger jeg at lade være).

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?