2004-10-03

 

Et suk!

Jeg har påtaget mig for meget arbejde. Det ser jeg nu.

Jeg er medredaktør på vores fagblad FAMØS (hvilket tog hele min dag i dag, så jeg ikke fik skrevet på mit fagprojekt). Jeg skal skrive det forbandede fagprojekt færdigt, og derefter begynde på mit speciale. Jeg skal følge kurser og være instruktor. Jeg skal holde et studenterkollokvium, hvortil jeg har en bunke artikler at læse - mit bud er at jeg skal koge de 85 sider ned til 1-2 slides, hvis de da overhovedet skal nævnes. Og endelig har jeg meldt mig til matematik-revy-holdet - som tekstforfatter (vi skal jo ikke risikere at revyen bliver helt blottet for ekstremt fagspecifikke jokes som kun en 2-3 stykker blandt publikum virkelig fanger) og skuespiller (noget jeg beklageligvis ikke har gjort i næsten seks år - håber ikke jeg er for rusten).

Og det ironiskste (dette skriver jeg som privatperson, så pul retskrivningsloven) af det hele er at når først alt dette helt vildt meget engang er overstået, vil jeg forhåbentlig (på trods af en vis frygt for det ukendte - det der underlige der er derude - vælger jeg at se frem til det) være kandidat, og dermed aldrig mere rigtig kunne leve det trygge studenterliv hvor jeg selv bestemmer hvor meget jeg egentlig gider lave.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?