2004-10-15

 

Jeg læses!

Min tvivl er ganske gjort til skamme.

Indtil videre er der hele 6 personer der har stemt, og 2 af dem vil faktisk uden videre vedkende sig at være her. To griber til ondsindet sarkasme i deres påpegning af at de naturligvis må være her, når nu de deltager i afstemningen, og at mit spørgsmål derfor er urimeligt dumt (min tolkning) - den slags er naturligvis lidt hårdt for en stakkels blogger, men på den anden side kan der argumenteres for at det egentlig er min egen skyld, når nu jeg selv stod for valgmulighederne.

De sidste to læsere er her ikke. Med den ene, nemlig mig, giver det næsten mening, da jeg helst ville undlade at tælle mig selv med i undersøgelsen. Den anden er sikkert ude i en eller anden eksistentiel krise.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?