2004-10-04

 

Spam fra hinsides blog-graven?

Wow, det var godt nok løjerligt. Jeg fik en mail fra George Szpiro (forfatteren af "Kepler's Conjecture" - en bog jeg oversatte sidste år). Han havde åbenbart læst i min forlængst afdøde, gamle blog, og takkede mig for at have oversat bogen.

Jeg var i øvrigt meget tæt på uden videre at slette hans mail, da jeg fik den. Den lignede nemlig (når man ser bort fra indholdet, og det når jeg sjældent at se på når først mit mentale spamfilter går i aktion) til forveksling en del af den spam jeg får. Afsenderen var blot markeret som "George", og i emnefeltet stod "kepler" - med småt. Hvis ikke jeg rent instinktivt havde genkendt det sidste navn, et navn jeg trods alt så en del da jeg oversatte bogen, var det indlæg røget direkte ud.

Comments:
I just love your weblog! Very nice post! Still you can do many things to improve it.

rH3uYcBX
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?