2004-10-19

 

Speciale - del IV

Det er trist slet ikke at opdage at man har ferie. Som nævnt var jeg tvangsindlagt til deformationskvantisering - halvdelen af workshoppen var sådan set ganske interessant, og holdt på et niveau hvor en del af indholdet faktisk gav mening. Den anden del var en forvirret mand, der sagde "mmh" hele tiden.

Jeg skulle have skrevet mit fagprojekt næsten-færdigt. Det blev ikke til - mmh - noget. Jeg fik godt nok - mmh - skrevet på det, men - mmh, ah - ikke så meget som jeg - mmh - håbede. Det meste af - mmh - min tid blev taget af deformations-mmh-kvantisering og ikke-kommutativt - mmh - kollokvium, så jeg er endnu et par - øh mmh - uger eller så fra at kunne begynde på - mmh - specialet.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?