2004-12-06

 

6. december

Jeg er nået frem til at jeg vil holde selvreferencen på et minimum, og da alternativet jo var at opdigte ting, vil jeg hér kort fortælle om min helt nye og aldeles fiktive ven Herbert.

Herbert er en studerende i starten af 20'erne. Hans fagområde og nærmere interesser er indtil videre ikke-eksisterende, men vil muligvis dukke op senere, hvis det skulle vise sig belejligt. Og så kan han ikke lide julen (selvom det formentlig ender med at en eller anden begivenhed jeg finder på fordi jeg ikke har andet at tage mig til (dvs. jeg kunne jo bare skrive på mit speciale, men sådan er der jo så meget), betyder at han finder den rette julestemning i sidste øjeblik, så vi alle kan glæde os sammen). Han bor i en lille lejlighed i indre by sammen med sine to katte Ext og Tor. De findes selvfølgelig lisså lidt som Herbert - alt andet ville være synd.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?