2005-01-16

 

Beklager

Nå, nu er det vist på tide at jeg får skrevet noget herinde igen. Jeg har ikke rigtig det store på hjerte, men på den anden side vil jeg ikke have at min blog går død, så derfor burde jeg nok allerede have skrevet noget for et par dage siden. Oh well.

Som nævnt har jeg ikke rigtig noget at sige. Jeg er så småt (med tryk på småt) gået i gang med specialet igen. Jeg skal virkelig tage mig rigtigt sammen snart, dog. Emnet er tilstrækkeligt interessant til at det burde være muligt - selv for mig.

I fredags var jeg i øvrigt til indvielse af det forskningscenter der forhåbentlig skal finansiere mit ph.d.-studium. Jeg mente at jeg nok hellere måtte dukke op. Meget mod forventning var der ikke gratis mad efterfølgende - der var godt nok en reception, men af en eller anden grund var den helt uden kødmad, og i stedet helliget den søde tand (og dermed ikke noget min slankekur var begejstret for). Heldigvis var jeg samme aften inviteret på anden gratis mad andetsteds, nemlig hjemme hos min mor.

Så alt endte alligevel lykkeligt.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?