2005-01-29

 

Et navn, et navn, mit kongerige for et navn!

Først en lille disclaimer: Jeg har intet kongerige, så overskriften skal ikke tages for pålydende, og ethvert krav om at modtage et kongerige for navngivningsydelser vil mødes med latterliggørelse.

Sagen er nu den at min blog - hvad de fleste af mine trofaste læsere (alle 2-3 stykker) sikkert har bemærket - mangler et ordentligt navn. Jeg har siden jeg genoplivede den for 5 måneder siden, hyppigt udskiftet navnet efter et meget simpelt, men tydeligvis ineffektivt, princip: Jeg har taget en tilfældig film fra min filmhylde, og har udskiftet et ord i titlen med ordet "blog".

For at rette op på det problem, har jeg valgt at lade alle mine læsere have lidt indflydelse på processen. Til det formål har jeg oprettet følgende vejledende afstemning, hvor man ikke alene kan vælge mellem en samling af de sædvanlige filmtitelforslag, men osse har mulighed for rent faktisk at foreslå noget originalt - jeg har slået alle forholdsregler mod multiple stemmer fra.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?