2005-02-11

 

Tvangsskrift

Jeg tvinger mig selv til at skrive dette hér, fordi det er ved at være længe siden der er sket noget herinde - altså bortset fra min skuffelse over valgresultatet (og hér snakker jeg ikke om navngivningen af bloggen, men det der foregik ude i virkeligheden). Så hér er der lidt om hvordan det går i mit liv for tiden.

Jeg er gået i gang med seriøst at arbejde på mit speciale (ja, på selve specialet, ikke kun på de tilknyttede overspringshandlinger). Det hjælper en del at jeg atter er begyndt at tage ind på HCØ, hvor jeg har en specialeplads.

Jeg er osse begyndt på mit nye instruktorat - denne gang i funktionalanalyse (et kursus jeg har været instruktor på 2 gange før). Jeg tabte den store lodtrækning (så stor som en gang plat eller krone nu kan blive) mod den anden instruktor, og fik derfor det hold der ligger klokken otte om morgenen i et dårligt lokale, i stedet for det der ligger fra klokken tolv i et godt.

Heldigvis virker det som et fornuftigt, lille hold. Ingen oplagt dumme studerende, og et par stykker der lader til at være ganske velbegavede, selvom det selvfølgelig er begrænset hvad man kan udlede af en enkelt øvegang.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?