2005-03-03

 

Folket har talt

Min afdøde imaginære ven er åbenbart vendt tilbage som ninjazombiespøgelse med flammekaster. Det virker umiddelbart enormt fjollet - bl.a. vil et helt almindeligt spøgelse have ret svært ved at håndtere en flammekaster grundet manglende korporlighed. Og dertil kommer den upraktiske kombination af ninja og zombie. I princippet skal en ninja jo være en lydløs snigmorder, mens zombien er en langsom, klodset død hjernespiser.

Men den slags problemer lader jeg selvfølgelig ikke ryste. Med en lille smule kreativitet kommer det hele sikkert til at give lisså god mening som resten af min blog. Alternativt kan jeg bare skrive en fjollet, og fuldstændigt fiktiv, dialog hvor Herbert møder min vejleder, polakken:

Scene: HCØ klokken 1 om natten. Ninja-zombie-Herbert sniger sig ind i et mystisk kontor i E-bygningen.
Herbert: [hvisker] Hjeeeerneeer! Hjeeeeerneeeer!
Polak: Uha, sikke sent jeg sidder herinde på mit mystiske kontor. Jeg håber ikke et mærkeligt og opdigtet væsen sniger sig herind. Hmm ... hvorfor snakker jeg egentlig til mig selv på dansk når nu jeg er polak?
H: [hvisker] Uuuh, polsk hjerne!

Herbert springer frem af skyggerne og lige igennem polakken der ikke opdager noget.
H: Fordømt. Hvis bare jeg var i stand til at gøre vold mod ting, eller i det mindste betjene min flammekaster, ville det hele gå meget lettere.

TEH END

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?