2005-03-13

 

Speciale - del X

Efterhånden som specialet er begyndt at skride langsomt frem, er jeg blevet mere og mere desperat efter overspringshandlinger. Der skal prokrastineres, skal der!

Jeg har haft en del succes med tv-serier. Det at skulle indhente en serie der har kørt længere end en sæson, kan faktisk tage forbløffende meget af ens tid i en periode - især hvis man er fanatisk nok til rent faktisk at se mere end et par afsnit af gangen (min rekord er 16 afsnit af Buffy på en enkelt dag - jeg har haft set 18 Family Guy, men de er noget kortere (nej, jeg har ikke noget liv (men til gengæld kan jeg godt lide parenteser (whee!)))). For tiden er jeg optaget af The O.C. der på alle måder er meget bedre end den ser ud til; den ligner en gentagelse af rædslen Beverly Hills, men er til tider næsten vanvittigt velskrevet rent dialogmæssigt, og de tager alt melodramaet med en vis ironisk distance. Med andre ord er det meget Buffy, men uden vampyrerne, og jeg opdagede den da osse primært fordi der et ikketrivielt overlap mellem forfatterne på den og på Buffy.

Andet godt er Battlestar Galactica der har sit navn, og dertil navnene på flere figurer, fra en gammel serie af samme navn (well duh!). Den er muligvis den bedste tv-serie derude lige nu, men der kommer først nye afsnit til efteråret - derfor min optagethed af The O.C. for tiden.

Dead Like Me (om livet - eller hvad man nu kan kalde det) som manden (eller i det her tilfælde pigen) med leen ser desværre ud til at være død. Den havde ellers potentiale. Øv.

Humm ... det er altid et problem at finde på en afslutning.

En mand løber ind på scenen med en pistol i hånden
Mand: Pas på, jeg har pistol!
Stefan: Augh! [løber ud]

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?