2005-04-28

 

Argh!

Jeg opdagede lige at der er gået en del over en uge siden min sidste - alt for korte - opdatering. I må endelig ikke tro at min blog er død, jeg har bare haft travlt på det sidste (ikke at det er nogen undskyldning - så lang tid tager det jo heller ikke at skrive et eller andet).

Lidt update på mit liv:

Jeg har nu ca. to måneder tilbage til ren rå specialeskrivning (og dertil et par uger til gennemretning og sådan (de kan selvfølgelig i et vist omfang inddrages hvis det skulle blive absolut nødvendigt (men det skal det helst ikke))).

I overmorgen er der matematikrevy. Eftersom jeg har skrevet en stor del af revyen, er jeg ret spændt på hvordan den modtages - især fordi visse ting er voldsomt indforståede, mens andre bare er enormt fjollede. Placeringen af revyen viser sig i øvrigt at være forbundet med lidt problemer fordi der er sammenfald med en større middag i forbindelse med et mindesymposium til ære for min afdøde eksvejleder. Konkret betyder det at en del af de forelæsere jeg har gjort mig umage for at parodiere i revymanuskriptet, ikke kommer til revyen, mens jeg til gengæld går glip af gratis mad. Øv altså.

Comments:
Det havde du nok ikke lig regnet med, hvar'?
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?