2005-04-11

 

Mærkelig, munter mand med mere

Egentlig er der ikke mere end den mærkelige muntre mand - og så denne kommentar om manglen på det lovede mere - men jeg kunne dårligt stå for alliterationen. Beklager.

Jeg havde en underlig oplevelse i dag. Min blære besluttede i morges at jeg var nødt til at slå et lille smut forbi de offentlige toiletter på Glostrup station. Ved selve hovedalteret derinde stod en ældre herre med stort vildt hår og viftede lidt med sit kønsorgan, mens han smilede. Det virkede som en underlig ting at gøre, så jeg skyndte mig ind på et aflåsbart toilet for at gøre hvad der nu var at gøre, derinde. Manden havde det åbenbart helt fint med situationen, for han begyndte at udstøde små, muntre lyde, og da jeg af samme grund skyndte mig at blive færdig og gå min vej, så det bestemt ud som om han vinkede farvel - bare ikke med hænderne.

Så har jeg da oplevet det med.

Comments:
Huskede du at vinke tilbage til den flinke mand?
 
Nej, det glemte jeg da egentlig. Hvor uhøfligt af mig.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?