2005-05-08

 

Mærkater

I går var jeg til en hyggelig fødselsdagsfest med aldeles hyggelig fri fadøl. For at begrænse forbruget af plastikkrus var der sørget for en stor mængde blanke mærkater der tænktes udstyret med navne og sat på krusene. Det blev de naturligvis osse brugt til, men efterhånden som der blev drukket mere og mere af øllen, og det samtidig blev konstateret at der vist var flere mærkater end plastikkrus, endte det (som det nødvendigvis måtte) med at folk pænt blev udstyret med beskrivende sedler.

For mit vedkommende vekslede udvalget lidt i løbet af aftenen, men da jeg kom hjem havde jeg i hvert fald følgende siddende rundt omkring på min person:

"Ham den fulde"
"Vend!"
"Ham der vil i seng med <navnet på hende jeg ville i seng med>"
"Label"

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?