2005-08-16

 

Speciale - del augh!

Universet har slået til igen, og denne gang slog det hårdt. Mit speciale var skrevet for hurtigt til sidst, og fordi jeg stadig vil bevare muligheden for at fortsætte som ph.d., er jeg simpelthen nødt til at udskyde det og lappe på de problemer der er. Af samme grund vil det være meget dumt at møde op til mit forsvar på torsdag - hvis I faktisk vil se mig forsvare et speciale, altså.

Av og øv for den da. Så ydmyg(et) har jeg sjældent følt mig før. Neder osse.

Comments:
Hov! Hvorfor er jeg den første der kommenterer dette? Vi må da være en hob, der går og tænker "Surt, Stefan! Men vi ved, du kan klare det. Det bliver et fremragende speciale" eller "Det var vel nok unfair! Skal vi samle en bande og tæve universet for dig?" eller "Nu må du --- Ooooh! Skinnende ting? Hvad var det jeg var ved at sige? Ligemeget! Poing!" eller noget lignende opmuntrende.
 
Jeg har nu samlet en bande!
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?