2005-09-15

 

Nyt fra fronten

Der er endnu ikke sket det store i min nyerklærede krig mod universet.

Som det vil være de fleste bekendt er der et vist misforhold mellem de resurser vi, skaberværket og undertegnede, har til vores rådighed - og det bestemt ikke til min fordel. Af denne grund kan jeg ikke bare kaste mig ukritisk ud i en direkte konfrontation, men er nødt til i stedet at satse på snilde og nøje planlægning.

Universet har, bemærkelsesværdigt nok, osse holdt sig nogenlunde i ro. Jeg er godt nok blevet kapret til at holde seminar (om kvantegrupper) engang her til efteråret, men jeg ved egentlig ikke om det mest skyldtes universet eller min vejleder.

Det skal i øvrigt ikke kunne udelukkes at de to samarbejder. Det ville sådan set forklare en del - både om mit studium og om universets beskaffenhed som sådan - og er derfor værd at undersøge.

Dertil har Joss Whedon fået en gæsterolle i et afsnit af sæson 2 af Veronica Mars (hvis du ikke ved hvad jeg snakker om, er jeg formentlig mere begejstret over det end du er - ellers er du let at begejstre). Jeg ved ikke helt hvad universet har tænkt sig med dette træk, men det er under alle omstændigheder ret interessant.

Og nu har jeg atter skrevet mig ud i noget jeg ikke rigtig kan afrunde på fornuftig vis. Fordømt.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?