2005-09-07

 

(Til kamp) Mod det uendelige univers!

Nå, nu må det vist være på tide jeg får gang i min blog igen. Sommerferien er slut, og en ny sæson blog kan begynde.

Af hensyn til det episke niveau i bloggen (indtil videre har den ikke været videre episk, så det episke niveau bliver muligvis højnet allerede fordi ordet "episk" bruges), og fordi det efterhånden virker rimeligt, lægger jeg ud med at erklære universet krig. Det må efterhånden være på tide at jeg siger fra og ikke længere bare finder mig i dets utilbørlige opførsel overfor folk.

Hvor og hvornår (for ikke at tale om hvordan) jeg skal slå til, har jeg ikke helt gennemskuet, men mon ikke det er muligt at fange skaberværket på en dårlig dag? Eller at distrahere det med en sølvpapirkugle (eller andre skinnende objekter)? Muligvis kan får osse bruges til noget i den forbindelse. Eller en ninjapolka - hvem ved?

Under alle omstændigheder vil jeg selvfølgelig sørge for at holde dig, den tilbageværende læser (så kan jeg lære ikke at holde så lange pauser - dåm mig), orienteret om hvad der sker.

Comments:
Du mener at du har én (en og kun en) læser tilbage?
Af kommentarerne til det foregående indlæg fremgår det ellers at både Anne og jeg stadig er med.
Jeg må hermed konkludere at i din verden har du mod'et ækvivalensen Sara = Anne ud.
Et interessant korollar til dette er at Anne således vil være til stede på HCØ den første fredag efter efterårsferien, og du har således intet argument for ikke at holde kollokvium den dag.
Jeg vil straks opdatere math.ku.dk/sk !
 
En alternativ konklusion vil være at du faktisk vil befinde dig i Leeds, og der derfor slet ikke er nogen grund til at holde noget. I øvrigt bør du ikke glemme at jeg osse har skriveadgang til den side. Hvad vil du egentlig tale om i morgen?
 
Mon ikke de begge befinder sig både i Leeds og på HCØ samtidigt (pr. symmetri af relationen)?

Desuden er jeg ikke tilfreds med din læserinddeling, da jeg ikke har ret meget at lave i Leeds eller på HCØ.
 
Jeg mener det er urimeligt i det hele taget at sige at jeg har en læserinddeling. Problemet er jo snarere at jeg havde moddet forskellen mellem jer ud og dermed opfattede jer som den samme. Jeg vil overveje at rette op på denne fejl.
 
Nej Stefan! Du må IKKE erklære universet krig!!! Det er ikke fair - jeg har lige sluttet fred med det!!!
 
Beklager meget, men det er for sent - krigen er erklæret, og jeg helmer ikke før jeg ikke gider mere. Desuden var det universet der startede.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?