2005-12-01

 

1. december 2005

Jamen så er der julekalender. Jeg indrømmer allerede nu at jeg ikke har nogen som helst anelse om hvad jeg skal skrive om, så i dag bliver det lidt blandede godter.

Først og fremmest er der selve kalenderen - fx til hvis jeres børn mangler noget at åbne hver morgen. Den kan findes hér. Brugsanvisningen er hér.

Dernæst en lille observation jeg gjorde mig i går da jeg var i biografen for at se den nye Harry Potter-film: Nordisk Film er skingrende sindssyge! I slikudsalget i Imperial kan man simpelthen vælge mellem indtil flere former for sukkerfrit slik. Ikke at der som sådan er noget i vejen med den slags, men med de mængder man hurtigt konsumerer i forbindelse med en film, er eksplosiv diarre ikke bare en mulighed, men en nødvendighed. Jeg vil tro den slags seriøst kan spolere filmoplevelsen.

Dagens dialog:

Frederik: Hov, hvad sker der? Hvor er jeg? Hvem er jeg?
Marcel: Ja, det må du nok sige. Jeg er ret sikker på at jeg slet ikke eksisterede lige før.
Stefan: Det er helt korrekt. Jeg har lige netop skabt jer fordi jeg skulle bruge fyldfigurer til min julekalender.
F: Fyld? Er vi ikke andet end fyld? Det er altså tarveligt!
M: Og er der ikke noget med at den fyldfigur du skabte til sidste års julekalender, kom slemt til skade eller sådan noget?
S: Jeg kom vist til at slå ham lidt ihjel ...
M: Det er slemt.
S: Ja. God fornøjelse.
F&M: Jamen ...

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?