2005-12-03

 

3. december 2005

Dagens opdatering bliver lidt hurtig. Jeg skal lige straks afsted til julefrokost, og har dertil ingen anelse om hvad jeg skal skrive (jeg advarede jer jo om at en julekalender hurtigt ville udvikle sig sådan).

Marcel: Hørte du det? Galningen der holdes os fanget, er på vej til julefrokost.
Frederik: Ja, det er typisk. Han skal ud at more sig, mens vi sidder og vansmægter i en julekalender.
M: Men tænk på mulighederne. Mens han er væk kan han ikke indskrive drager eller landminer eller hvad han nu kunne finde på at smide efter os. Og vi har muligvis tid til at finde en udgang.
F: Jeg mener stadig godt vi kunne prøve døren. Der står trods alt "UDGANG" på den.
M: Jeg blev næsten spist af en drage i går. En der finder på den slags giver os ikke bare en udgang. Den må mindst være mineret og strømførende og giftaaargh!
[Frederik sætter sig på en stol der straks eksploderer]
M: Der kan du selv se - manden er psykopat! Skulle han i øvrigt ikke til den julefrokost?
Stefan: Først om lidt.
F: Av!

Comments:
Jeg er altså ved være lidt for fascineret af den dør. Hvad kan der være bag den? Er den mineret? Stemmer den radikalt? Vil de nogensinde åbne den?

Spændingen er uudholdelig...
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?