2005-12-06

 

6. december 2005

Jeg har netop fået min nye (og større) lejlighed, og er så småt gået i gang med at flytte mine ting over. Den nye lejlighed ligger ca. 50 meter fra den gamle, hvilket gør det hele ret meget overskueligt.

Frederik: Uh, vi kan benytte forvirringen når han flytter til at stikke af.
Marcel: Ssch! Han kan høre dig. I øvrigt kræves der en udvej før vi faktisk kan flygte.
F: Hvad med døren?
M: Døren er en fælde. Hvor mange gange skal jeg sige det? Husk på at vores forfatter er en gal sadist.
Dragen: Og han har en drage.
M: Nemlig. Han er en gal sadist med en ondsindet drage.
D: Hovhov, nu er du urimelig.
F: Du må indrømme at du nyder at vi kommer til skade - det er ondsindet.
D: Nej, hør nu hér. Jeg nyder ikke som sådan at I kommer til skade, jeg ... ok, jeg nyder det. Fordømt - du fik mig.
F: Og nu hvor vi har åbnet dine øjne, vil du så genoverveje din holdning til sagen?
D: Nej. Jeg er en drage.
[Dragen dasker til Frederik der ryger hårdt ind i Marcel]
F & M: Dumme drage.
D: Hihi.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?