2006-01-08

 

Here we go again

Mit nytårsforsæt holdt 4 dage - årets første øl blev indtaget i torsdags. Til mit forsvar drak jeg dog ikke særlig meget (i høj grad fordi jeg skulle op at undervise dagen efter).

Dagen efter gik det til gengæld noget værre. Af en eller anden grund sad jeg inde på HCØ indtil klokken forholdsvis sent. Ved syvtiden var vi et par stykker (jeg var nemlig ikke den eneste der sad derinde alt for længe) der besluttede at det ville være en god idé med noget at spise, og evt. en enkelt øl til. Derefter skete alt det der nødvendigvis må ske når man bliver enige om at tage en enkelt øl en fredag aften (og så lidt ekstra fordi vi fik forhandlet os frem til at kunne købe god, men udløbet øl til halv pris).

Men alt dette er selvfølgelig ligegyldigt (altså bortset fra som opfølgning til mit nytårsforsæt), og jeg nævner det naturligvis kun fordi det skal lede frem til endnu en beretning om hvordan det altid er besværligt for mig at komme hjem til Albertslund fra København om natten. I modsætning til de tidligere udgaver var det ikke ventetid der var problemet i fredags. Eller det tror jeg i hvert fald ikke - der har sikkert været lidt, men ikke noget der nærmer sig de vante halvanden time.

Det jeg umiddelbart husker er at jeg forlod en karaokebar (det virker som en god taktik når man er havnet på en sådan) for at finde en natbus til Rådhuspladsen. Derefter husker jeg (svagt) at stå i en 7-eleven - formentlig den ved samme Rådhusplads - og endelig husker jeg (meget klart) at stå på et torv i Tåstrup (i første omgang troede jeg egentlig stadig jeg var på Nørrebro, men det var jeg så åbenbart ikke alligevel) og ikke rigtig kunne overskue andet end at tage en taxa hjem.

Og i går var jeg så til housewarming/fødselsdagsfest hos min søster. Min plan var at drikke mig meget fuld og lægge an på hendes veninder, og det gik vist sådan set ganske fint. Desværre er der ikke den store historie om hvordan jeg kom hjem - hun bor tyve minutters gang fra mig, så det kunne jeg rent faktisk overkomme uden de store problemer.

Og meget lidt apropos, så er den hér enormt morsom. Hvis man er til sådan noget. (Achtung! Flash!)

Comments:
Vi vil høre mere om hvad der forstås ved at det kan gå ganske fint med at drikke sig fuld og lægge an på sin søsters veninder! For denne blog mangler helt klart frisk frugt.
 
Nu er du fjollet. Hvis hans søsters veninder er æbler, har hun brug for flere venner.

Jeg tilslutter mig dog gerne en opfordring til at få sandheden igennem om søsters ikke-vegetabilske veninder. Det er januar og vi har allesammen brug for noget sex, drugs & Rok'n'rål. Især på algebra.dk.
 
De var der. Jeg var der. Jeg var fuld. Jeg lagde an på dem. Min søster blev forhåbentlig lidt pinligt berørt - mission accomplished.

I gør tydeligvis historien mere spændende end den egentlig er (eller dvs. Sara gør ikke, for hun taler bare om frugt).
 
Jeg vil gerne gøre opmærksom på at min snak om frisk frugt selvfølgelig var en Monty Python-henvisning.

Jeg henviste til det jeg altid (og jeg mener altid) tænker på når jeg hører ordet "frisk frugt", nemlig det reklameindslag der linker til den herlige sketch Secret Service dentists (series 1, vol. 1):

Excitement, drama, action, violence, fresh fruit. Passion. Thrills. Spills. Romance. Adventure, all the things you can read about in a book.

Imens stemmen talen, dukker der billeder op svarende til det der nævnes. Og idet stemmen siger fresh fruit, dukker der ikke æbler op men derimod et par nydelige bryster i bikini.

Da jeg talte om frugt, var det således "det" jeg mente. Og jeg opfordrer derfor kraftigt til at Stefan hopper med på vognen og også selv gør historien bedre end den egentlig er; vha. af en tidsmaskine eller vha. løgn. (Nej, hellere en tidsmaskine og løgn, for Stefan skriver jo speciale i C*-algebra.)
 
Speciale i C*-algebra! Det havde jeg glemt! Jeg ved ikke, hvordan jeg kunne glemme det. Så er det jo for pokker obligatorisk at score en pædagog.

Hvem er på sagen?
 
Når du spørger hvem der er på sagen, drejer det sig så om hvem der er pædagogen, eller om hvem der sørger for at fremskaffe hende til mig?

Begge spørgsmål er nemlig interessante.
 
Vi savner stadig historier om frisk frugt!

Spørgsmålet er om du egentlig gør nok ved det... Altså, jeg ved at du lægger en del arbejde i projektet ved at rende fuld rundt på barer hvert andet øjeblik, men måske skulle du lade være med at være fuld når du lægger an på dem?

And now for something completely diffent: Den dér flash-dims er altså urimeligt morsom. Måske er det bare fordi jeg er syg (i dag, altså!) men jeg har set den tre eller fire gange. Jeg er så begyndt at undre mig over hvad det er for et sted du har fundet videoen?
 
Jamen hvem er på sagen? Det blev aldrig opklaret.

Mine kilder er fortrolige.
 
Som en lille kommentar til den dér vil jeg gerne gøre opmærksom på den hér.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?