2006-02-25

 

Speciale - del slut

Jeg er simpelthen kandidat nu. Jeg har en grad der rent faktisk kan bruges til noget.

Af en eller anden grund valgte universet at se den anden vej et par timer, og mit forsvar gik over al forventning - det er lige før en decideret våbenhvile kunne komme på tale. I hvert fald hvis jeg får min ph.d. Ansøgningen er pænt indsendt i alle de krævede 8 eksemplarer. Og med specialekarakteren eftersendt (ligeledes i 8 eksemplarer - bare for at være på den sikre side), bør det egentlig bare være et spørgsmål om at læne sig tilbage og vente.

Og når jeg skriver "læne sig tilbage og vente" er det absolut ment rent billedligt og kun i forbindelse med ph.d.-ansøgningen. Jeg begynder på min midlertidige stilling som forskningsassistent den 1. marts (med eget kontor og alt muligt - wee!), og kommer utvivlsomt til rent faktisk at skulle lave noget.

Men hvorom alting er (og alting er jo utvivlsomt om et eller andet), så bør jeg virkelig atter være i en situation hvor jeg kan overskue at holde en nogenlunde opdateret blog kørende.

Comments:
Stefan han er blevet kandidat
blevet kandidat
blevet kandidat...

Vi er allesammen så stolte af dig

Og prøv så ikke at bilde os ind, at du ikke har tid til at skrive revy nu.
 
Søde Stefan, hvorfor opdaterer du ikke din blog? De har jo tildelt dig et kontor udelukkende for at give dig et sted at blogge i fred og ro!
 
Jamen tillykke. :)

Kan du så ikke fortælle mig hvordan man laver et forsvar af ens speciale...?
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?