2006-04-28

 

Odense - del III

Jeg må nok hellere se at få afsluttet min lille Odense-saga. Det lykkedes mig på dramatisk vis at undslippe byen i søndags.

Eller ... så dramatisk er det muligvis heller ikke. Jeg fik et lift stort set hele vejen hjem, og alt gik glat og uden nogen nævneværdige problemer, og sent på eftermiddagen var jeg så hjemme i god behold.

Siden da har jeg været i knap så god behold, dog. En eller anden meget irriterende forkølelseslignende ting har holdt mig hjemme hele ugen (bortset fra i mandags), men det værste er heldigvis efterhånden overstået (natten til tirsdag er jeg ret sikker på at jeg lå søvnløs og fantaserede om BDF-teori - lad være med det hvis I ønsker at forblive nogenlunde ikke-sindssyge (hvis I er nogenlunde ikke-sindssyge burde der i øvrigt ikke være den store risisko)). Jeg satser stærkt på at kunne tage til matematik-revy i morgen, i hvert fald.

Men for nu at vende tilbage til Odense (altså fortællingen - byen er jeg jo omsider sluppet ud af), så var det, når man ser bort fra den mentale tortur, en glimrende konference. Visse af foredragene var aldeles spændende. Enkelte var ligefrem underholdende; der blev fortalt mindst 4 vittigheder i alt. Og dertil var der glimrende anledning til faktisk at få kontakter ude i matematikverdenen - jeg har fx i beruset (hér skal det lige indskydes at der den pågældende aften var konferencemiddag med gratis vin - de andre aftener var jeg højst selskabeligt overrislet pga. den billige bar på den landbrugsskole vi var indkvarteret på (jeg gad i øvrigt godt vide om kombinationen af at drikke lidt mere end sædvanligt og have et ret hårdt program har medvirket til at svække mit immunforsvar)) tilstand tabt i bordtennis til selve Bruce Blackadar (hvis det navn ikke siger dig noget, er der en god chance for at du ikke er operatoralgebraiker).

Comments:
Paranteserne mere end antyder at du er fjollet nok til at være i stand til at nyde matematik-revyen!
 
Blackadar...

For at undgå vittigheder med det navn, må hans matematik i sandhed være stærk. (Skal udtales i Kung-Fu-film-stilen, helst meget dårligt synkroniseret med læbernes bevægelse)

Du er heldig at færdes blandt så store mænd, mester Stefan.

But now - we must Kung Fu!
 
It is advisable so that it will type a big event ceremony toast.
Exclusive bakers are blessed with distinct landscapes of this baking Artist bakery rendering it
probable to fnd out which should be cast off and in reality employed.
You find, the moment the atomizer possessed juice the product slept high and not
simply flipped it self up that meant modest your own home fires
as well as a colourful utility lines start presentation.
Boiling doing Kenstar OM 34ECR stove is certainly quick and
easy. Household culinary experts currently have heralded it will be
ease of use and then effectiveness, also with it is usually
reduced price.

Review my site :: best toaster ovens
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?