2006-05-16

 

Hvad skal barnet så hedde?

Jeg har nu fået en større bunke forslag til navne til min bærbare. Jeg har stadig ingen anelse om hvad den bør hedde, men tænkte at en afstemning sikkert ville være på sin plads.

Bemærk at jeg ikke har forsøgt nogen form for sortering i den opstillede liste, og den derfor ret entydigt består af forslag andre har stillet. Bemærk osse at det er en vejldende afstemning og at jeg dermed ikke på nogen måde forpligter mig til at følge jeres råd.

Bemærk endelig at den bærbare er erklæret en pige og at pigenavne derfor generelt er at foretrække.

Comments:
Jeg beskylder for valgfusk, dersom Imam Birthe Møller ikke vinder.
 
Jeg forstår slet ikke al den snak.

Det er en lille, fiks, klog sag, som du er glad for. Den skal hedde Veronica.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?