2006-06-06

 

I dagens anledning ...

I anledning af at det i dag er 06/06/06 - en af de få datoer der ikke kan misforståes lige meget hvilken standard for datoformater man så end benytter - bringer jeg en lille opbyggelig fortælling dialog om misforståelser og hvad disse kan medføre af gru.

Scene: Et supermarked i Tølløse

Kassedame: Det bliver 35,77.
Kunde: Det kan du selv være, møgkælling!
Kassedame: Jeg tror du misforstod mig.
Kunde: Oh, hvilken gru!

Kunden kaster sig i skam på sit sværd

Kassedame: Neder.

Comments:
Er du ved at løbe tør for ideer?
 
Tydeligvis.
 
Det var dog en utroligt pæn måde at sige det på.

Men for et fortsætte i samme stil: Vi må skaffe Stefan en muse?
 
Ja, giv mig en muse. Helst snart, tak.
 
Du kunne fortælle lidt om dit kontor, f.eks. forklare hvorfor du har indrettet det som du har ...
 
Eller du kunne fortælle lidt om dit køkken, f.eks. forklare hvorfor du har indrettet det som du har.

Eller du kunne fortælle lidt om dit badeværelse, f.eks. forklare hvorfor du har indrettet det som du har.

Eller du kunne fortælle lidt om din entré, f.eks. forklare hvorfor du har indrettet det som du har.

Eller du kunne fortælle lidt om dit garderobeskab, f.eks. forklare hvorfor du har indrettet det som du har.

Eller du kunne fortælle lidt om dit røvlort, f.eks. forklare hvorfor du har indrettet det som du har.
 
Det er en måned siden du sidst opdaterede? Det kan ikke blive ved på den her måde, Stefan!

Den oplagte måned at løse problemet, er nok at vente til i morgen. For i morgen er det ikke er måned siden du sidst opdaterede.

Jeg har dog et bedre forslag: Lad os slendre ned ad Jagtvej i søgen efter en sofa til dit kontor!
 
Øv, Sara kom mig i forkøbet. Altså, ikke det med sofaen, men det andet.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?