2006-07-20

 

Lidt om noget

Jeg vil godt starte med at undskylde. Det var i virkeligheden en meget dårlig joke jeg lavede i mandags, hvor jeg lagde hårdt ud med absolut ikke at skrive noget. Hvis jeg faktisk skal slippe afsted med regelmæssige updates, bør jeg vænne mig til at skrive om hvad der faktisk sker i mit liv, og ikke bare være fjollet.

Ikke dermed sagt at jeg ikke vil være fjollet mere - det ville ligne mig (og mit liv) meget dårligt.

Men som sagt skulle jeg skrive om hvad der sker, og det er sådan set ret hurtigt overstået. Jeg holder ferie lige nu, og derfor sker der ikke det store. Sidste uge var jeg, som allerede nævnt herinde, væk. Jeg var på Falster med en flok (mestendels) unge mennesker fra Mensa.

Og hvad laver unge mennesker fra Mensa så når de er sammen? spørger du sikkert (med mindre du er en af dem der ved det - eller en af dem der er ligeglad). Svaret er at vi laver ca. det samme som alle andre ville have gjort i samme situation - og så muligvis marginalt flere spil. Det vil sige at ugen i høj grad gik med druk, sol, mere druk, spil (som sagt), og så selvfølgelig osse druk.

Nu er jeg så kommet hjem til relativt stram ikke-druk. Jeg planlægger at tabe et antal kilo snarest muligt så jeg til semesterstart vil være klar til at lægge an på et - næppe tilsvarende - antal ruspiger. Ellers er ting mestendels som de plejer at være.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?