2006-08-24

 

Sig nærmer tiden ...

Det er nu meget tæt på semesterstart.

Allerede på mandag skal jeg i gang med at korrumpere de små russer i mit job som klasselærer; på visse førsteårskurser på matematik kører vi en slags mellemting mellem gymnasie- og universitetsundervisning, hvorfor de små russer er opdelt i klasser med egen klasselærer. I modsætning til almindelige studenterinstruktorer vil klasselæreren være en fuldt certificeret matemat (med kandidatgrad og hvad dertil hører), og der vil osse være et større mål decideret undervisning (hvor instruktoren normalt bare står for opgavegennemgang).

Jeg er i egentlig lidt spændt på hvordan det vil gå for sig, da det er en anden form for undervisning end den jeg har vænnet mig til. Især har det formentlig betydning at de små russer faktisk er russer (og små), og de dermed ikke har været udsat for den grovsortering der normalt gør at man kan forvente et vist bundniveau blandt de studerende.

Men bortset fra det glæder jeg mig til at komme i gang igen. Og sådan set osse til at lære de små pus at kende - og forhåbentlig bringe dem et skridt mod den mørke side.

Comments:
Hihihi.
 
Hvis du ikke fangede at det var en ond latter, så lad mig uddybe:

Så skal der grovsorteres! Så skal der forføres til den mørke side! Hihihi...

Jeg ved alt om hvordan man grovsorterer russer.
 
Som en ren sjæl, der aldrig har undervist på første år, må jeg sige:

NEJ! FORDÆRV IKKE RUSSERNES SJÆLE! VÆR GOD, STEFAN!
 
Jamen allerkæreste Anne, hvis ikke jeg fordærver russerne, vil de blot blive fordærvet af nogen der er meget værre end mig.

Jeg fordærver folk fordi jeg holder af dem.
 
Det vil så sige... Sara?
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?