2006-08-03

 

Stadig ferie-agtigt

I dag havde jeg lagt en storslået plan om omsider at tage ind på HCØ for at overvære et seminar ved selveste Richard Kadison, men i sidste øjeblik besluttede jeg at det var meget lettere at lade være. Dermed er der ikke så meget i denne historie som man måske kunne ønske sig, men det virker alligevel som noget jeg af en eller anden grund skal nævne. Om ikke andet så for at få skrevet noget.

Af nylige hændelser kan nævnes at jeg i går var inde at se Da Vinci Mysteriet (sic!). Eftersom en stor del af denne blogs læsere (i hvert fald omkring 3) var med derinde, kommer det næppe som en stor overraskelse, men pyt nu med det. Filmen var ikke videre spændende - faktisk var bogen en noget bedre film end filmen var det - og jeg er ret sikker på at der var et eller andet seriøst galt med Louvre-geografien (hovedpersonerne løber fra samlingen af italienske renæssancemalerier - på vej mod udgangen - forbi Nike-statuen på en måde der kun giver mening (såfremt min hukommelse faktisk virker efter hensigten) hvis de pludselig undervejs havde fået en spontan lyst til at se på oldgræske vaser (hvilket normalt er en aldeles tilladelig lyst; men når man stikker af fra politiet, virker det lidt skødesløst)).

Men hold da op hvor er Audrey Tautou bedårende. Sådan en vil jeg osse have.

Og apropos ting jeg vil have, så har jeg omsider fået taget mig sammen til at opgradere min ikke videre charmerende mobiltelefon (der af og til slukkede uden nogen grund, men ellers fungerede acceptabelt) til en ny, smart model med indbygget halvdårligt kamera og hvad dertil kommer. Det burde betyde at der med ujævne mellemrum vil dukke uskarpe og kornede billeder op herinde. Fx lidt lissom hér:

Comments:
Næste billede skal være af din cykel!
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?