2006-10-16

 

Agurketid

Det er jo som bekendt ferie nu, hvilket betyder at jeg ikke rigtig har noget at brokke mig over. Følgeligen har jeg heller intet at skrive om, men det har jo aldrig som sådan været en forhindring.

På vej hjem i natbussen i fredags (det var blevet lidt sent - altså tog jeg en natbus) observerede jeg tre stærkt berusede unge mennesker i sort tøj og alt for meget makeup (jeg antager de tilhørte en vis østgermansk stamme der typisk går klædt sådan for at udtrykke deres kollektive individualisme) - en han og to hunner.

Hannen var så absolut den mindst interessante af dem. Ikke fordi hunnerne på nogen måde var tiltrækkende, men alene fordi de rent faktisk var i stand til at åbne munden uden at brække sig. Det gjorde de så osse i meget høj grad. Den ene - lad os kalde hende nummer 1 - var især stærkt beruset og skiftede lidt frem og tilbage mellem at ligge på et par forskellige sæder og i midtergangen, altimens hun talte meget usammenhængende om en "Jeppe" (jeg er ikke sikker på det var det rigtige navn) som den anden - nummer 2 - åbenbart havde haft travlt med ikke at kysse på (det var noget med lidt knas i et forhold eller sådan noget.

Men den absolut mest interessante/spøjse del af samtalen var de 5-10 minutter nummer 2 brugte på at overbevise nummer 1 om at hun (altså nummer 1) enten måtte være lesbisk eller biseksuel. Nummer 1 benægtede hårdnakket slige påstande på trods af ellers ret overbevisende argumenter - heriblandt det umiddelbart definitive "Du er min fucking ekskæreste!" der blev gentaget indtil flere gange.

Comments:
Ud fra din beskrivelse kan jeg ikke forstå at disse hunner på ingen måde har haft bare et anstrøg af tiltrækkelse.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?