2006-10-30

 

Det lakker mod enden

Det er sidste uge med mine små russer, og på mandag skal jeg afsted til England. Men det at vi er tæt på at være færdige betyder desværre ikke at der kan slappes af - de små pus skal jo evalueres, og det betyder meget rettearbejde for mig.

I dag var der prøve - heldigvis multiple choice, så den var nogenlunde hurtigt rettet - og næstsidste afleveringsopgave. Denne skal jeg naturligvis have rettet færdigt til på torsdag, da dette er sidste undervisningsdag. Når vi når dertil, har de en allersidste afleveringsopgave - den skal osse rettes (og på det tidspunkt er jeg alvorligt ved at løbe tør for tid; jeg skal trods alt på et fly mandag). Men den er ikke alene, for jeg har som tidligere nævnt osse et andet kursus, og det evalueres ved aflevering (og forhåbentlig godkendelse) af hele to projekter.

Sidste afleveringsfrist for første projekt var i dag, hvilket gav en bunke som jeg på mystisk vis har formået at få rettet. Andet projekt skal så være afleveret på torsdag. Altså samtidig med russernes obligatoriske aflevering. Og ideelt set skal det hele naturligvis være rettet senest fredag, så jeg ikke behøver tage forbi HCØ om mandagen på vej til lufthavnen.

Comments:
Jamen hov! Liiiiiige et øjeblik. Du tager først til l'Angleterre på mandag? Så har du jo rigelig tid til at komme til mit theselskab (+5 of doom) på søndag.

Bortset naturligvis fra, at du skal pakke og bor langt-pokker-i-vold...
 
Er du ved at hælde fernis ned ad ryggen?
 
Min kære, hvad er det dog, De insinuerer?
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?