2006-10-26

 

England og Henrik-sammensværgelsen

Det blev foreslået i en kommentar at bitre Stefan skulle sendes til England. Det virker som en god idé, så det vil jeg fluks gøre. Så snart den igangværende blok (der slutter efter næste uge) slutter (dvs. efter næste uge), vil jeg tage afsted til Cambridge, hvorfra jeg vil komme at dømme i de efterfølgende 7 uger vil kunne holde jer alle underholdt med fortællinger om aldeles andre ting end små ruspus og hvad dertil hører.

Meget lidt relateret konstaterede jeg for ganske nylig (dvs. et par minutter siden) at hvis frekvensen af folk der hedder Henrik i den danske befolkning skulle modsvare den tilsvarende frekvens i Mensa, skulle befolkningen (hvis man antager at Henrik-antallet er fast) ligge ret tæt på 1,789 millioner. Det burde få de fleste ekstremt paranoide til straks at spekulere over hvad i alverden forbindelsen er mellem Mensa, Henrik og den franske revolution. Og har det hele mon noget med normalmeteren at gøre?

Bemærk: Blogger havde visse problemer med at uploade ting i går. Derfor kommer denne post først op i dag (fredag) - jeg havde således ikke glemt jer, men var blot et uskyldigt offer for moderne teknik.

Comments:
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
 
Nu er du fjollet.
 
Klokken er mange. Du er taget til fange!
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?