2006-10-12

 

Ferie og egern

Hurra, der er ferie. Jeg har godt nok et seminarium og et kollokvium jeg forventes/forventer at overvære i morgen, men for alle praktiske formål har jeg fri. I hvert fald indtil jeg tager mig sammen til at begynde på at rette afleveringer på det mærkelige af de kurser jeg er sat til at undervise på for tiden (altså det uden ruspus).

Bloggen vil selvfølgelig fortsætte, men jeg bør have andre (eller slet ingen) ting at skrive om de næste par gange - er det ikke spændende?

I øvrigt var jeg i biografen i går for at se Over the Hedge. En aldeles morsom film (hyperaktive egern er pr. definition sjove), der dog haltede lidt på det rent historiemæssige plan. Men værd at se (hvis man kræver både hyperaktive egern og en god historie, bør man i stedet se Hoodwinked! - den bør man faktisk under alle omstændigheder se).

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?