2006-10-23

 

Smil til verden?

Kære blog,

I dag vendte jeg tilbage efter ferien. Frisk og veludhvilet (faktisk så veludhvilet at jeg åbenbart udstrålede tilstrækkeligt med glæde til at få spørgsmålet "Hvad hedder hun?"). Den stress jeg i det små har døjet med de sidste uger har været ganske væk, og jeg har stort set været glad og harmonisk hele dagen.

Skræmmende.

Selv gensynet med mine små ruspus var den rene fornøjelse. Vi morede os med alle de sædvanlige selskabslege - partielt afledede, Hesse-determinanter, optimering af glatte funktioner osv. Selv enhedskartoflen Torben dukkede op og vakte den glæde man nu engang kan forvente.

Det bliver ganske spændende at se hvor lang tid der går før mit bitre og sarkastiske jeg atter er tilbage. Jeg savner ham lidt.

Comments:
Meget skræmmende. Den børnevenlige Stefan har en humor der under overfladen er meget uhyggelig. (Som konkret eksempel kan nævnes at din beskrivelse af klassetimen i går formodentlig vil forfølge mig i mine mareridt de næste par uger.)

Vi bør dog arbejde for at bevare og gerne styrke denne udgave af dig! Jeg tror nemlig at det er bedst for verdens evne til at føle velbehag at du er møgirriterende på denne stressfri måde. (Husk at du er en del af verden men ikke hele verden.)

For at gøre dig gennemført børnevenlig, vil jeg gerne foreslå at din humor udstyres med en børnesikring.
 
Kan vi ikke sende dit bitre jeg til England? Der er så mange skumle typer i forvejen.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?