2006-11-02

 

Et lille tillæg

Det sidste jeg skrev var egentlig en tynd omgang ingenting, så jeg burde skrive noget mere.

Fx kunne jeg nævne den vaklende gamle dame der på det nærmeste faldt ned i sædet ved siden af mig i bussen på vej hjem i dag. Faktisk faldt hun ret meget direkte ind i mig, men det lidt kiksede i den situation blev heldigvis reddet af den beroligende duft af alkohol der hang over hende.

Eller jeg kunne fortælle om den utroligt nuttede unge dame der sad i toget og smilede enormt sødt og charmerende hver gang hun talte i sin telefon. Hvad hun gjorde flere gange. Når hun var telefonsamtaleløs virkede hun overordentligt ligegyldig.

Eller jeg kunne skrive om at sidde og drikke varm kakao med rom og flødeskum efter en hård dag med undervisning og projektretning en masse.

Eller jeg kunne bare glemme det hele og prøve at tage mig mere sammen næste gang.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?