2006-11-30

 

Før julekalenderen - en tilståelse

Enkelte herinde husker utvivlsomt at jeg sidste år (og året før) bragte en julekalender herinde. Andre igen har sikkert fortrængt den, og det leder frem til min tilståelse.

Som de der faktisk husker sidste års julekalender, vil huske, var kalenderen præget af en vis forvirring og (hvad nogen sikkert af venlighed vil kalde charmerende) mangel på planlægning. Jeg havde virkelig ingen anelse om hvor noget af det jeg skrev, førte hen. Derfor lovede jeg visse personer at jeg faktisk i år ville prøve at planlægge et julekalenderforløb på forhånd.

Det har jeg naturligvis aldrig fået gjort.

Jeg havde på et tidspunkt en idé til en interessant eksperimentel struktur der desværre ville kræve at jeg skrev det hele (i hvert fald i skitseform) på forhånd. Det fik jeg selvfølgelig ikke engang begyndt på. Andre idéer er osse med mellemrum dukket op i mit hoved, men jeg har ikke rigtig fået gjort det store ved nogen af dem.

Dette betyder ikke at kalenderen bliver så fjollet som sidste år. Jeg satser på faktisk at få lavet noget nogenlunde gennemtænkt - jeg ved bare ikke helt hvor det fører hen når jeg starter i morgen.

God fornøjelse.

Comments:
Det lyder lidt tidskrævende med den julekalender. ... Nå det er derfor du har sagt op!
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?