2006-12-11

 

11. december 2006

Scene: Hos Gale McDingeling

Detektiven: Hvor var du i fre...
McDingeling: Hvem er du, og hvorfor taler du til mig?
Detektiven: Det er mig der stiller spørgsmålene hér. Hvor var du i fredags da Revisor Rasmussen blev eksplumderet i småstykker.
McDingeling: Jeg var hér i gang med min julekalender.
Detektiven: Aha! Du indrømmer altså at du har en julekalender!
McDingeling: Øhm, ja. Jeg antager det er derfor du er her.
Detektiven: Jamen så er mysteriet jo løst!
Assistenten: Mysteriet om bombemanden?
Detektiven: Nåhja, det skal vi osse have løst.
McDingeling: Hvis du fortsætter med ikke at give mening, bliver jeg nødt til at bede jer gå. Det gør jeg i øvrigt under alle omstændigheder - programmet starter lige om lidt.
Assistenten: Vi skal naturligvis gå straks, så. Hér er der i øvrigt en pakke jeg fandt på vej herinde.
McDingeling: Tak. Læg den bare dérovre.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?