2006-12-09

 

9. december 2006

Scene: Ruinerne af Revisor Rasmussens Jul

Assistenten: Det lader til at vi kommer for sent.
Detektiven: Hvorfor mener du det?
Assistenten: Det hele er eksplumderet væk.
Detektiven: Det har du selvfølgelig ret i. Men det betyder ikke at vi er kommet for sent. Det betyder bare at begivenhederne er indtruffet før tid.
Assistenten: Du giver ikke rigtig mening.
Detektiven: Jeg forstår mig. Det er det vigtigste.
Assistenten: Javelja. Men hvad så nu?
Detektiven: Ja, nu prøver vi at finde resterne af Revisor Rasmussen. Han er stadig mistænkt - vi bør udspørge ham.
Assistenten: Han er død.
Detektiven: Ja, men det kan bare have været en snedig måde at undgå mistanke. Men han begik den fejl at undervurdere mit intellekt.
Assistenten: Naturligvis. Han ligger i øvrigt dér. Og dér, dér og dér. Og osse lidt dér.
Detektiven: Godt så. Du afhører ham dér og dér. Så tager jeg mig af ham dér, dér og dér.
Assistenten: Hvad med den lille klump dérovre?
Detektiven: Den kan du tage dig af.
Assistenten: Javel ja.

Lidt senere

Detektiven: Nå, fik du noget ud af ham.
Assistenten: Ikke en lyd.
Detektiven: Fordømt. Han er dygtig.

Comments:
AAAAAaaaðð! Blooooð!
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?