2007-02-15

 

And now for something completely the same

Ja, jeg fortsætter ufortrødent min fortælling om hvordan der ikke rigtig sker det store på jobfronten. Som afveksling vælger jeg dog at bringe en lille dialog der skal beskrive min dag på Jobklubben i dag.

Scene: Jobklubben. Stefan ankommer og ser at alle pladser er optaget.

Stefan: Alle pladser er optaget.
Hende dér der er ansat derovre: Er alle pladser optaget?
Stefan: Ja.
Hende dér: Så gå hjem.

THE END

Ok, det var ikke videre spændende. Til gengæld var jeg i går til optagelse på 1 mod 100. Jeg er ret sikker på at jeg ikke hér må fortælle hvordan det gik, men jeg kan i hvert fald sige at jeg sad ved siden af Sebastian Dorset og snakkede med Peter Schmeichel.

Når jeg ved præcis hvornår jeg er på tv, skal jeg nok sige til.

Comments:
Aha! universet er flinkt mod dig! Det prøver nok at få dig til at slække på forsvarsværkerne.

At du har været til optagelse på 1 mod 100 giver mig umiddelbart et indtryk af at du ikke bærer det at være arbejdsløs bums helt stilfuldt. Men du bærer det dog!

Angående Sebastian Dorset kan jeg tilgengæld sige at du i hvert fald har tilbragt sammenlagt et halvt døgn i hans tidligere lejlighed.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?