2007-02-12

 

Breaking news fra jobfronten!

Stadig intet nyt! Følg med i næste uge!

Øhm, altså jeg sidder stadig trofast hver dag nede på "Jobklubben" og søger på de samme jobsider som jeg har gennemsøgt de sidste par uger. Det tager ca. et kvarter - af og til skriver jeg faktisk en ansøgning, hvilket naturligvis osse tager lidt tid. Men når først man har skrevet en, er det meget lidt svært at omskrive den så den passer til det nye job man søger (well, ham der sad ved siden af mig i dag lod ikke til at mene at det var specielt let, men sådan er der jo så meget).

Resten af tiden (typisk fra 9 til 14) er spildtid.

Jeg er så småt begyndt at overveje om navnet "Jobklubben" ikke henviser til arbejdssøgning, men mere er en ment som en subtil bibelsk reference. Det ville give overraskende god mening, men jeg er ikke helt sikker på at gammeltestamentligt baseret sarkasme er en stor ting i kommunalforvaltningen. Desværre.

Comments:
Gammeltestamenteligt baseret sarkasme er heldigvis det helt store blandt dem der betyder noget. (A wink is as good as a nod to at blind bat.)
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?