2007-02-27

 

Lidt om lidt

Jeg kan ikke rigtig få taget mig sammen til at skrive noget i dag, hvilket i virkeligheden er lidt skidt når nu jeg overhovedet ikke fik taget mig sammen til at skrive noget i torsdags. Til gengæld skal jeg nok love at jeg faktisk kommer med en ordentlig opdatering på mit liv (eller i hvert fald de dele jeg faktisk deler med jer) på torsdag igen - med mindre jeg finder på noget fjollet eller bare anmelder endnu en tv-serie, altså.

Men for nu alligevel at have lidt indhold, så lovede jeg vist nok for et stykke tid siden at fortælle hvornår jeg kan ses på tv i 1 mod 100. Og meget imod min natur, vil jeg faktisk både erindre og overholde dette løfte - jeg vil være at se i al min vælde på torsdag. Jeg er ham ved siden af Sebastian Dorset (ikke at forveksle med hende ved siden af Sebastian).

Comments:
Du er fjollet.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?