2007-02-06

 

Se, en overskrift!

Som tidligere nævnt herinde går jeg af uvisse årsager op i amerikansk fodbold. Herunder især holdet Indianapolis Colts der i går var i Super Bowl for første gang siden dengang de hed noget andet. Og så vandt de oven i købet. Oh jubel!

Det kunne dårligt betyde andet end at jeg sad oppe hele natten for at se en række 150 kilo store mænd løbe ind i hinanden - hvilket jo altid er en fornøjelse. Ulempen var at jeg til gengæld ikke rigtig fik den søvn jeg normalt får om natten. Og da jeg forventedes at møde til jobsøgningshalløj klokken 9 i morges, har jeg generelt gået rundt og været urimeligt træt - med hvad det medfører af ekstra fjollethed (det vender jeg muligvis tilbage til på torsdag).

Og hvorfor sidder jeg så hér og skriver dette i stedet for at sove? Det ved jeg virkelig ikke.

Comments:
Rigtig mange gange tillykke med sejren. Mener dog at Patriots ligeledes havde slået Bears hvis de ikke havde lidt et helt urimeligt nederlag til et kvalitetsmæssigt svingende hold i AFC-finalen.
 
Jeg er ikke i tvivl om at Patriots ville have slået Bears, hvis de altså havde været i stand til at holde en sikker føring i AFC-finalen.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?