2007-03-01

 

1 mod 100 = 1

En naiv Google-søgning på 1 mod 100 afslører det lidet overraskende faktum at resultatet er 1. Om man kan bruge det til noget, lader jeg være op til den interesserede læser (jeg er egentlig lidt i tvivl om hvilken af mine læsere der er mest interesseret - det kan I få lov til at diskutere i kommentarerne).

Men under alle omstændigheder var jeg på tv i dag. Ganske som annonceret. Det var ikke meget, men jeg var der, og jeg overlevede den første række spørgsmål, og er derfor stadig med i morgen. Og dér går det totalt amok når Peter Schmeichel taler til mig og alt muligt - jeg er jo et af de få tilbageværende blandt Mensa-medlemmerne i panelet.

Comments:
FUCK hvor var 1 mod 100 kedeligt og røvsygt og en hel del mere i samme kategori som jeg ikke skriver her af hensyn til den mere sarte del af dine læsere.

Så jeg forstår godt at du nu reklamerer ved at fortælle at du i morgen får lov til at sige noget. For ellers tror jeg nok ikke folk gad se mere.

Næhnej så forstår de søde små punkere (og andet småtfolk) langt bedre at underholde.
 
Åh, hold op, den quiz har da det hele!

For det første er det en quiz, og quizning er en kvalitet i sig selv.

For det andet har det en urimelig høj vært, som formulerer sig enormt elegant.

For det tredje er det så fantastisk lækkert produceret.

For det fjerde ... pokkers, jeg er løbet tør for sarkasme. Nå, i det mindste gør det Stefan rig.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?