2007-04-10

 

Dag 1

Første dag på jobbet var forvirrende. Den startede stille og roligt med at folk spiste morgenmad og drak kaffe og sludrede lidt og sådan, men derefter begyndte min introduktion. Jeg blev tildelt en af de nye medarbejdere - han havde kun været der i 2 år - og kom derefter ud på den store rundvisning i den alt for store, labyrintiske bygning.

Efter at have hilst på en masse mennesker som jeg næppe vil huske igen, stod den på introduktion til firmaets meget gamle og meget obskure systemer. Og de knap så gamle, men stort set lisså obskure systemer. Og de systemer der bare var der fordi der ikke ville være nok systemer ellers. Og så skulle jeg lige ud at se lidt mere af bygningen og hilse på endnu flere mennesker. Da jeg gik hjem var mit hoved tæt på at eksplodere.

Med hensyn til det der med at flytte mine opdateringsdage er jeg nået frem til at de dage der egentlig normalt ville passe mig bedst, er tirsdag, onsdag og søndag. Og for at få en passende spredning, virker det rimeligt at jeg vælger onsdag og søndag til formålet.

Det betyder så at de af mine læsere der faktisk forsøger at finde opdateringer mandag og torsdag (hvor jeg jo engang lovede at lave dem) med en vis succes vil kunne finde det dér. Næste opdatering vil komme engang i løbet af torsdag aften, den efterfølgende på søndag og derefter hver onsdag og søndag - men formentlig først engang om aftenen.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?