2007-10-25

 

Flyttet

For anden gang i denne blogs historie er jeg flyttet. Og for anden gang mindre end 50 meter. I denne omgang er det, som bekendt, for at kunne bo sammen med Ditte, og i den anledning har vi fået en lejlighed med hele to værelser - hvor min foregående angiveligt havde halvanden. Og denne gang helt uden Dødstrappen fra Helvede!

Selve flytningen foregik i store træk i løbet af sidste uge (med enkelte afstikkere ind i denne), hvor både Ditte og jeg holdt efterårsferie. Eftersom flytningen var på under 50 meter, valgte vi den simple løsning med at låne en stor trækvogn til transport af de tunge ting, og efterfølgende stille og rolig flytning af resten. Det viste sig at tage det meste af ugen, men så var tempoet til gengæld aldeles behageligt.

På mystisk vis har jeg, uden i virkeligheden at smide så meget ud igen - kun enkelte sækfulde - fået mine uoverskuelige besiddelser ned på en sådan mængde, at lejligheden faktisk kun virker halvfyldt (bortset fra soveværelset - den seng er altså enorm). Det vil ganske givet være en stor fordel når Ditte om en 3-4 uger vil være klar til at flytte herover.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?