2007-12-11

 

11. december 2007

Dragen: Hejsa, allesammen. Jeg er blevet sat til at underholde jer lidt i dag, mens Frederik og Marcel er ude at anskaffe de nødvendige redskaber til at gennemføre vores storslåede plan. Desværre er jeg ikke rigtig blevet instrueret i hvad jeg faktisk skal gøre, så det bliver lidt improviseret ... hmm ... har I nogensinde set en drage danse? Nej, vent. Det er en tekstjulekalender, så det vil formentlig være for kedeligt. Det ville det nok i øvrigt under alle omstændigheder. Jeg er ikke en særligt god danser, og hvis jeg oven i købet skal improvisere, tror jeg mest det ville blive noget med at stå og steppe lidt frem og tilbage. Eller sådan noget. Måske osse lidt af ... ja, hvordan skal jeg beskrive det? Det er noget med halen, og så ... nej, det går ikke hvis ikke jeg kan vise det, og under alle omstændigheder er det ret kedeligt. Er de ikke snart tilbage? Humm ... bummelum ... Jeg kunne selvfølgelig fortælle en historie. Hvad med den om den heltemodige drage der helt egenhændigt fangede en ond prinsesse og holdt hende indespærret i et tårn? Er der i det hele taget sådan en historie? Jeg er virkelig ikke god til det her. Jeg tror bare jeg vil sove i stedet, så.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?