2007-12-13

 

13. december 2007

Dragen: Ja, så er det mig igen. Det lader åbenbart til at trække lidt ud med de julegaveindkøb. Antager jeg. Jeg har i hvert fald ikke hørt andet fra dem siden de gik i går, og det er vel heller ikke urimeligt at forvente at spøgelser har et vist besvær med at indkøbe gave - osse selvom de bruger tricket med melet og elastikkerne. Det var i øvrigt en enormt fiks måde at omgå det der med ikke at have en krop, ikke? Nu spørger nogen nok hvorfor jeg ikke selv er ude at købe gaver. Og det er egentlig meget simpelt - det hele startede for omkring 1000 år siden da jeg var en ung og håb... uh, I er tilbage!
Marcel: Ja. Beklager ventetiden, men det er simpelthen et helvede at købe så meget kattemad.
Frederik: Ja. Om jeg forstår hvad onkel Jytte skal med det.
Dragen: Onkel Jytte?
Marcel: Ja.
Frederik: Nemlig.
Dragen: Burde en onkel hedde Jytte?
Marcel: Nej, selvfølgelig ikke. Fjollet spørgsmål.
Dragen: Nåhja. Undskyld.
Marcel: Det er så i orden. Har du holdt stand herinde?
Dragen: Ja, jeg skulle lige til at fortælle læserne en fascinerende, episk fortælling om livet, døden, forlængst glemt magi, masser af hed dragesex og en rejse hinsides verdens ende.
Marcel: Den med hvorfor du ikke køber julegaver?
Dragen: Ja, lige netop den.
Frederik: Uh, den er god!

Comments:
Dragesex - de har maven fuld af ægte ild, så når de siger hed sex, er det alvorligt ment :-)
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?