2007-12-19

 

19. december 2007

Frederik: Er Marcel ikke snart tilbage?
Dragen: Jeg tror ikke helt du opfattede de episke aspekter i hans færd. Han skal rejse hvor intet menneske ...
Frederik: Han er et spøgelse.
Dragen: Et menneskespøgelse.
Frederik: Ja, ok.
Dragen: ... hvor intet menneskespøgelse har været før, gennemgå gruopvækkende prøvelser, betvinge den ældste magi ...
Frederik: Er det ikke en fordel at den er gammel? Så må den da være svagere.
Dragen: Sådan virker det ikke med magi.
Frederik: Snyd.
Dragen: Ja. Han skal overleve diabolske fælder sat før mennesket opstod, kæmpe ene mand ...
Frederik: Spøgelse!
Dragen: ... ene spøgelsesmand mod monstre fra de dybeste afgrunde af vort sind ...
Frederik: Jaja, jeg har forstået det. Hvornår tror du så han er tilbage?
Dragen: I morgen, nok.

Comments:
Stefan. Du er saa ufatteligt meget Stefan. Og der er saa utroligt meget Stefan tilstede i din julekalender. Det goer mig glad at laese.

(Vil du tilgengaeld laese mit speciale? Jeg er sikker paa at det vil goere dig glad at laese!)
 
Hej - jeg har lånt et billede, jeg fandt på din blog. Håber det er ok.

http://raapil.dk/?p=1748
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?