2007-12-02

 

2. december 2007

Frederik: Nå, vi skulle i gang med det der hævn-noget.
Marcel: Ja. Hmm ... hvordan gør man egentlig det?
Frederik: Det håbede jeg du vidste.
Marcel: Jamen jeg har ikke været en hævnende ånd før!
Frederik: Skulle jeg måske have været det?
Marcel: Du er i hvert fald åndet.
Frederik: Forsøger du at antyde at vi skal ramme de skyldige med dårlige ordspil?
Marcel: Det var ikke som sådan meningen.
Frederik: Men ikke desto mindre var det en idé.
Marcel: Ja. En idé. Ikke en god idé, men dog en idé.
Frederik: Har du måske en bedre idé?
Marcel: Ikke endnu. Men hvis jeg får en anden idé på et tidspunkt, vil den ganske givet være en bedre idé.
Frederik: Jeg føler mig lidt forurettet nu.
Marcel: Fint.

Comments:
Frederik og Marcel ligner stefankloner. Er Stefan blevet klonet?

Hvis ja, hvorfor har han saa ikke soerget for at faa Ditte klonet ogsaa? Og hvis nej, er Frederik og Marcel saa sokkedyr paa Stefans haender? (De er tydeligvis sokkedyr paa Stefans haender, men det udelukker vel ikke at Ditte er blevet klonet?)

Hvorom alting er, saa er det dog en venlig service fra Stefans side saadan at give os Frederik og Marcel som troest nu hvor han har valgt at gemme sig i en albertlundsk elskovsrede.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?