2007-12-22

 

22. december 2007

Marcel: Så er jeg tilbage! Og denne gang har jeg husket både halstørklæde og hue!
Frederik: Hvad skal du egentlig bruge det til? Du er et spøgelse.
Marcel: Jamen det er til ... øh ... argh! Hvorfor sagde I ikke noget?
Dragen: Du havde så travlt. Og så morede det mig osse lidt, i virkeligheden.
Marcel: Jamen vi har ikke mange dage tilbage. Vi skal have hævnet os inden juleaften!
Dragen: Jo, men det er jo en julekalender, så der er visse naturlove på spil; det er ganske umuligt for kalenderens klimaks at falde på andre dage end den 23. og den 24. Og eftersom vi, når du nu ganske givet har fået besked om hvor vi kan finde den ondsindede assistent der eksplumderede os ihjel, kun har det endelige opgør tilbage, ville der under alle omstændigheder være mindst et par dage at slå ihjel.
Marcel: Jo, men tænk på alle de farer jeg udsatte mig selv for! Tænk på det storslåede episke drama!
Dragen: Du er et spøgelse. Hvor galt kan det gå?
Marcel: Det er ikke det det handler om!
Dragen: Johorw!
Marcel: Narharj!
Frederik: Øhm ... skal vi ikke bare se at få lagt en slagplan?
Dragen: Det kan vi ordne i morgen. Det passer vist fint ind i plotstrukturen.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?