2007-12-23

 

23. december 2007

Marcel: Godt så. Jeg har nissernes information om hvor den formastelige assistent har gemt sig.
Frederik: Sejt. Hvordan fik du den?
Marcel: Godt du spørger! Det var en fantastisk historie om ...
Dragen: Senere! Alt det der episke kan du underholde os med på et andet tidspunkt. Nu skal vi planlægge.
Marcel: Ja, ok.
Frederik: Øv.
Dragen: Rolig nu, Frederik. Jeg er sikker på at du nok skal få den fulde historie senere. Og at den vil overgå alt du hidtil har hørt.
Marcel: Og mere til!
Frederik: Yay!
Dragen: Men tilbage til det der med planlægningen.
Marcel: Ja! Det viser sig at vor fjende har forudset vores hævnaktion, og derfor har forskanset sig i Det Mystiske Slot i Den Sorte Skov, hvor hun har allieret sig med en hær af mørkets væsener ...
Frederik: Det lyder besværligt.
Dragen: Ja, egentlig.
Marcel: Endvidere har hun købt sig til uigennemtrængelige magiske forsvarsværker.
Dragen: Javelja. Jeg tror jeg ved hvad vi kan gøre.
Marcel: Fik jeg nævnt at de uigennemtrængelige forsvarsværker er uigennemtrængelige?
Frederik: Nej. Er de da det?
Marcel: Ja!
Frederik: Wow!
Dragen: Vi behøver ikke trænge igennem dem.
Marcel: Hvordan skal vi så komme til hende?
Dragen: Vi behøver ikke komme til hende.
Marcel: Hvis ikke vi kommer til hende, hvordan skal vi så få vores hævn?
Dragen: Med et passende stilbrud.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?